Хүүхэд жилд 3-5 см-ээр өсдөг

Нийтэлсэн:       Категори: Хөдөлгөөн       1173       2017.06.05
cover


Хүүхдийн ясны бүтэц  бүрэн гүйцэт явагдаж дуусаагүй, уян хатан байдаг учраас усан дотор нэгэн жигд хурдан хөдөлгөөн хийх нь бие, гар, хөлийн булчингийн тэгш хэмт хөгжилд туслана. Усан дотор биеийн зөв галбирыг тогтооход чиглэсэн хөдөлгөөн хийхэд илүү бага хүч зарцуулдаг. Хүүхдийн булчин бага жинтэй байдаг учраас усны эсэргүүцэх  хүч бага, усанд хөвөх чадвар их, бие нь усан дээр хөвөхдөө хялбар, сэлэх хөдөлгөөн эзэмшихдээ хөнгөн хурдан байдаг.  

Усан сэлэлтээр 3 настайгаас эхлэн  хичээллэх боломжтой. Багаасаа хичээллэх нь устай харьцах, мэдрэх илүү сайжирна. Эхний хичээлийг усны температур +20 С-+22 С байхад  5-7 минут л үргэлжлүүлэхэд хангалттай. Хичээллэх хугацааг өдрөөс өдөрт нэмэгдүүлэн 40-50 минутаар  өдөрт 3-5 км сэлэх чадвартай болдог. 6-14 насны хүүхдийн хувьд жилд  3-5 см–ээр  өсөж жин нь 2.0-2.5 кг-аар нэмэгдэж байдаг.

Хүүхдийг сэлж сургахад тоглоом хамгийн  шилдэг арга юм. Тиймээс хүүхдэд усан сэлэлтийн хичээлийг техник болон тоглоомын аргатай хослуулан заадаг.Усан сэлэлт нь таны хүүхдэд эрүүл чийрэг бие галбираас гадна өөртөө итгэх итгэл, айдсаа ялан дийлэх, тэвчээр, хариуцлага бүхнийг заах болно.  


Та хүүхдээ усан сэлэлтээр хичээллүүлэхийн зэрэгцээ ХҮҮХДИЙН БАГЦ-г сонгож оюун ухаанд нь давхар хөрөнгө оруулалт хийгээрэй.



Нийтэлсэн



Санал болгох


Илүүдэл жингээсээ хэрхэн салах вэ?

Бүсгүй та өөрийн жиндээ санаа зовдог уу? Зовдог бол яг хэзээнээс өөрийгөө өөрчлөх алхмыг эхлүүлэх гэж байна? Өдөр болгон “яг маргааш” гэж өөрийгөө хуурч байгаа юм биш биз. Учир нь ертөнцийн маргааш дуусахгүй шүү дээ. Тиймээс энэ бодлоосоо салж, өөрчлөлтийг эхлүүлэх цаг нь болжээ. Урам зориг дүүрэн бүсгүй таньд тус хүргэх хэдэн зөвлөмжийг бэлтгэн хүргэж байна.

Дасгал хийснээр таны биед ямар өөрчлөлт гардаг вэ?

Байнгын дасгал хөдөлгөөнтэй байна гэдэг таны бодож буй шиг хэцүү зүйл биш. Өдөрт ердөө л 30 минутыг дасгал хийхэд зарцуулах та эрүүл саруул байгаад зогсохгүй хичнээн их идсэн ч биеийн хэлбэрээ алдагдуулахгүй байх ач тустай. Тэгвэл дасгал хийж байхад болон дасгал хийсний дараа тэр ч бүү хэл дасгал хийснээс хойш сар, жилийн дараа хүний биед ямар өөрчлөлт гардагийг та бүхэнд сонирхуулъя.

Бүжиг : Ямар төрлийн дасгал хөдөлгөөнүүдийг хослуулан хийх нь үр дүнтэй вэ?

Зарим төрлийн дасгал хөдөлгөөнүүдийг хослуулан хийх нь үр дүнтэй байдаг. Өөрөөр хэлбэл 7 хоногийн 2 өдөр ямар нэгэн спортын төрлөөр хичээллэлээ гэхэд 7 хоногийн 1 өдрийг өөр нэгэн урлагийн төрлөөр хичээллэж өнгөрүүлбэл сонирхолтой төдийгүй үр дүн сайтай байдаг. Ингээд танд хослуулан хэрэгжүүлж болох 5 төрлийн дасгал хөдөлгөөнийг санал болгоё.